Առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

Ես սկսելեմ բլոգավարությունը 2021 թվականի մայիսի 20-ին: Առաջին նյութը Արզաքան ճամփորդության մասին էր:

Բլոգավարության ընթացքում սովորել եմ լուսանկարել ,տեսանկարել, նյութեր պատրաստել: Բլոգում ունեմ 50 հրապարակում մայրենիից, մաթեմատիկայից, ես ևշրջակա աշխարհից, ռուսերենից, անգլերենից ու ճանապարհոորդություններից:

Ես սովորելեմ փնտրել տեղեկություններ համացանցից և հրապարակել բլոգում:

Մաթեմատիկայից սովորել եմ բազմապատկել, բաժանել թվերը, և հանում գումարում կատարել հարյուրյակներով:

Մայրենի՝ սովորել եմ պատմությունը շրջել ու հորինուկներ գրել:

Ռուսերեն՝սովորել եմ կարդալ պատմություններ, նոր բառեր և երգեր:

Անգլերեն՝սովորել եմ կարդալ կազմել նախադասություն,թարգմանել

Ես և շրջակա աշխարհ՝ սովորել եմ ծաղիկներ խնամել, տիեզերքի ու մոլորակների մասին, շատ նոր բաներ բնության մասին:

Երգ՝սովորել եմ ազգային երգեր:

Շատ ճանապարհորդել եմ ընկերներիս հետ:

Շախմատի ժամին իրար հետ շախմատ ենք խաղում:

Մարմնակրթության՝կարողանում եմ  հեծանիվ վարել ու մրցել մյուս դպրոցի երեխաների հետ:Քայլքով մենք գնացել ենք Մայր դպրոց ‘Հյուսիսային դպրոցի սոովրողների հետ խաղացել ենք մարզական խաղեր:

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *